ОПЛАТА

- оформлення замовлення можливе на суму від 300 грн.

- після оформлення замовлення наші співробітники зв'яжуться з Вами по телефону, узгодять деталі замовлення та надішлють реквізити для оплати (в СМС або електронною поштою).

Резервування рослин, а також фіксування їх вартості на момент замовлення відбувається тільки на підставі передплати не менш ніж 50%!

*рахунок на оплату дійсний протягом 7 днів з моменту його виставлення

- при оплаті ОБОВ'ЯЗКОВО вказати у призначенні платежу номер замовлення, за яким здійснено оплату.

 

ВАРІАНТИ ОПЛАТИ

- Оплата на картку ФОП ПриватБанку.
Після оформлення замовлення, наші співробітники зв'яжуться з Вами по телефону, узгодять деталі замовлення та надішлють реквізити для оплати (у СМС або рахунок на оплату електронною поштою). Оплачувати можна за номером картки через Приват-24, термінали Приватбанку, а також через касу Приватбанку. При оплаті ОБОВ'ЯЗКОВО вказувати у призначенні платежу номер замовлення. Перезвонювати та повідомляти про оплату НЕ ПОТРІБНО.

- Оплата на р/р ФОП без ПДВ.
Після оформлення замовлення наші співробітники зв'яжуться з Вами по телефону, узгодять деталі замовлення і надішлють рахунок на оплату електронною поштою.

- Оплата на карту ФОП з іншого банку. Після оплати прохання зв'язатися та повідомити точну суму, час та дату оплати.

- Оплата при отриманні товару на відділенні Нової пошти (при сумі замовлення понад 1000 грн замовлення передплачується у розмірі 10% від загальної суми замовлення). При цьому прохання враховувати, що необхідно сплатити додаткові послуги Нової пошти з переказу коштів у розмірі 20 грн + 2% від суми переказу. Оплачує отримувач.

 

Увага! При оплаті через платіжні термінали сторонніх фінансових організацій (не ПриватБанку):

1) обов'язково зберігайте квитанцію/чек про оплату до отримання замовлення або підтвердження менеджера (смс, електронна пошта, на вайбер +380678539499)

2) зарахування коштів на рахунок відбувається терміном до 3-х робочих днів (залежить від терміналу).

 

ДОСТАВКА ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЛИШЕ ПЕРЕВІЗНИКОМ "НОВА ПОШТА" ЗА ТАРИФАМИ ПЕРЕВІЗНИКА

Варіанти доставки:

- доставка до відділення Нової пошти

- адресна доставка за адресою кур'єром Нової пошти

САМОВИВОЗУ НЕМАЄ!

При оформленні замовлення в сезон з середини березня по листопад відвантаження відбувається протягом 5-7 робочих днів з моменту передплати.

Попередні замовлення, відвантажуються в порядку черговості оформлення, оплати та відповідно до коду рослини.

Вартість пересилання рослин Новою Поштою оплачує ПОКУПЕЦЬ.

 

ГРАФІК ВІДВАНТАЖЕННЬ РОСЛИН РОЗСАДНИКА ЗЕЛЕНИЙ ЕДЕМ 
Відвантаження рослин сезону 2024 починається з кінця березня – початку квітня залежно від погоди.

Відвантаження рослин з розділу "Півонії-24" - з другої половини березня ВКС, (для тих що є в наявності), з другої половини жовтня ВКС - для заявлених на осінь (Зі стікером "Осінь24").

Відвантаження рослин з розділу "Весна-24":

- з квітня для рослин із стікером "Весна-24". Допускається відвантаження частини рослин із середини березня ВКС (з відкритою кореневою, у торфі або тирсі).
- з другої половини травня для рослин із стікером "Травень24".

Відвантаження рослин з розділу "Літо-24" - протягом червня-липня-серпня місяця, за готовністю рослин до відвантаження. Влітку всі рослини відвантажуються лише ЗКС (із закритою кореневою, у контейнерах) у стадії активної вегетації.

Відвантаження рослин з інших розділів інтернет-магазину починається з другої половини квітня ЗКС по мірі готовності рослин до відвантаження.


На всі рослини надається ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ.

*Фото рослин на нашому сайті мають інформативний характер, вигляд рослин може відрізнятись на момент отримання, на це може впливати сезонність, сезонні обрізки та інше.

Різниця між фото на сайті і отриманих рослин не є підставою для повернення коштів або самих рослин.

 

РЕКЛАМАЦІЇ, ПРЕТЕНЗІЇ З ЯКОСТІ, ПЕРЕСОРТ

Увага! Заміна рослин без фото НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ!

1. При відправленні міжміських посилок транспортними перевізниками рослини упаковуються в картонні коробки з маркуванням «Верх» та «Тендітний вантаж». При отриманні посилки у перевізника необхідно перевірити цілісність упаковки. У разі порушення цілісності упаковки (м'ята, порвана коробка) розплідник претензії не приймає.
2. Претензії щодо якості рослин приймаються за телефонами, зазначеними в розділі «Контакти», електронною поштою, наявність фото обов'язково. Неякісні рослини, вислані з вини розплідника, за погодженням з покупцем:
- замінюються за рахунок розплідника або
- покупцю надаються на його вибір інші рослини на ту ж суму або
- покупцю повертаються кошти за рослини

3. Претензії щодо пересорту приймаються письмово за вайбером/електронною поштою. Необхідно вказати: Ваш номер замовлення, яка рослина була замовлена, яка отримана, додати фото. При підтвердженні пересорту, покупцеві надсилається необхідна рослину, а покупець повертає пересорт. Витрати з пересилання відбуваються за рахунок розплідника. Без фото претензії щодо пересорту не розглядаються.