Як зареєструватися на сайті з комп'ютера чи ноутбука
Крок перший
Необхідно обрати (натиснути) на кнопку "Вхід"
Крок другий
Обрати (натиснути) "Реєстрація"
Крок третій
У рядку “Ім'я та прізвище” написати Ваші дані
У рядку “Ел.пошта” написати адресу Вашої електронної пошти
У рядку “Пароль” придумати та написати пароль (Довжина пароля має бути не менше 8-ми і не більше 15-ти символів)
Обрати (натиснути) “Зареєструватись”
При правильному написанні всіх даних реєстрація буде успішно завершена, з'явиться вікно, натискаєте “Закрити”
Після успішної реєстрації у верхньому правому кутку сайту (де раніше був “Вхід”) відобразяться Ваші дані
Надалі для входу в особистий кабінет необхідно обрати (натиснути) на кнопку “Вхід”, де ввести адресу Вашої електронної пошти та пароль
У розділі "Особисті дані" можна вказати додаткову інформацію, яка автоматично прописуватиметься при оформленні замовлення з особистого кабінету. Також, якщо потрібно, можна змінити пароль для входу в особистий кабінет.
Примітка! Рядок “Адреса” необов'язкове поле для заповнення, необхідне лише у разі Кур'єрської (адресної) доставки.
У розділі “Замовлення” відображатиметься історія Ваших замовлень, зроблених через особистий кабінет.
Примітка! Усі зміни, внесені до замовлення, після його оформлення в особистому кабінеті не відображаються.
У розділі “Обране” відображаються товари, які Ви додали, щоб не втратити, це своєрідний блокнот для фіксування бажаних рослин.
Якщо бажаний товар на сайті відсутній у продажу, але Ви хочете отримати повідомлення про його наявність, для цього необхідно обрати (натиснути) “Повідомити, коли з'явиться”, товар також потрапляє до “Обране”, при надходженні товару у продаж, Ви автоматично отримаєте лист на електронну пошту
Список товарів у кошику (Моє замовлення) Особистого кабінету зберігається до його оформлення або поки Ви його не видалите самостійно
Як оформити замовлення на сайті з особистого кабінету
Виконуєте вхід у особистий кабінет, як зазначено вище, знаходите рослину на сайті, яку хочете замовити та обираєте (натискаєте) кнопку “Купити” (вона помаранчевого кольору)
Або у загальному списку товарів
Або безпосередньо в розгорнутій інформації рослини
Після того Ви обрали (натиснули) Купити, має відобразитися вікно “Моє замовлення” (кошик)
Якщо плануєте ще вибрати товари для замовлення, закрити це вікно хрестиком у верхньому правому куту. Якщо товар доданий до кошика, то на сайті він буде вже не в статусі "Купити", а "В кошику"
Дії зазначені вище повторюються, доки Ви не закінчите вибір товарів для замовлення.
Якщо Ви вже готові завершити оформлення замовлення, то при додаванні останньої рослини Вам необхідно у вікні вибрати “Оформити замовлення”
Якщо Ви закрили спливаюче вікно, то Вам необхідно обрати (натиснути) “Моє замовлення” у верхньому правому кутку сайту і далі виконати дії, зазначені вище
Далі відкривається вікно для заповнення Ваших даних, якщо вони раніше були вказані в особистій інформації,то підтягнуться автоматично, необхідно буде тільки обрати відділення нової пошти та спосіб оплати:
Безготівковий розрахунок - оплата на картку чи розрахунковий рахунок
Оплата при отриманні - післяплата на відділенні нової пошти (до суми доставки додається комісія нової пошти 20грн +2% від суми замовлення).
Далі обираєте (натискаєте) "Оформити замовлення"
Якщо всі поля заповнені коректно та сума замовлення більше 300грн, то після успішного оформлення замовлення відобразиться інформація з номером Вашого замовлення та інформацією щодо нього, також буде надіслано лист-підтвердження на Вашу електронну пошту.
При оформленні замовлення без входу в особистий кабінет (адресу електронної пошти вказувати не потрібно), як правило, Ваші дані необхідно прописувати вручну, інформація про замовлення в особистому кабінеті не збережеться.
Також при додаванні рослин до кошика слід звернути увагу на термін готовності рослин до відвантаження. Відображається у вигляді кольорового маркера на зображенні рослини або ж у розгорнутій інформації у рядку "Період відвантаження"