Як зареєструватися на сайті з комп'ютера чи ноутбука

 

Крок перший

Необхідно обрати (натиснути) на кнопку "Вхід"

 

Крок другий

Обрати (натиснути) "Реєстрація"

Крок третій

У рядку “Ім'я та прізвище” написати Ваші дані

У рядку “Ел.пошта” написати адресу Вашої електронної пошти

У рядку “Пароль” придумати та написати пароль (Довжина пароля має бути не менше 8-ми і не більше 15-ти символів)

Обрати (натиснути) “Зареєструватись”

При правильному написанні всіх даних реєстрація буде успішно завершена, з'явиться вікно, натискаєте “Закрити”

Після успішної реєстрації у верхньому правому кутку сайту (де раніше був “Вхід”) відобразяться Ваші дані

Надалі для входу в особистий кабінет необхідно обрати (натиснути) на кнопку “Вхід”, де ввести адресу Вашої електронної пошти та пароль

У розділі "Особисті дані" можна вказати додаткову інформацію, яка автоматично прописуватиметься при оформленні замовлення з особистого кабінету. Також, якщо потрібно, можна змінити пароль для входу в особистий кабінет.

Примітка! Рядок “Адреса” необов'язкове поле для заповнення, необхідне лише у разі Кур'єрської (адресної) доставки.

 

У розділі “Замовлення” відображатиметься історія Ваших замовлень, зроблених через особистий кабінет.

Примітка! Усі зміни, внесені до замовлення, після його оформлення в особистому кабінеті не відображаються.

 

У розділі “Обране” відображаються товари, які Ви додали, щоб не втратити, це своєрідний блокнот для фіксування бажаних рослин.

Якщо бажаний товар на сайті відсутній у продажу, але Ви хочете отримати повідомлення про його наявність, для цього необхідно обрати (натиснути) “Повідомити, коли з'явиться”, товар також потрапляє до “Обране”, при надходженні товару у продаж, Ви автоматично отримаєте лист на електронну пошту

Список товарів у кошику (Моє замовлення) Особистого кабінету зберігається до його оформлення або поки Ви його не видалите самостійно

 

Як оформити замовлення на сайті з особистого кабінету

 

Виконуєте вхід у особистий кабінет, як зазначено вище, знаходите рослину на сайті, яку хочете замовити та обираєте (натискаєте) кнопку “Купити” (вона помаранчевого кольору)

Або у загальному списку товарів

 

Або безпосередньо в розгорнутій інформації рослини

Після того Ви обрали (натиснули) Купити, має відобразитися вікно “Моє замовлення” (кошик)

Якщо плануєте ще вибрати товари для замовлення, закрити це вікно хрестиком у верхньому правому куту. Якщо товар доданий до кошика, то на сайті він буде вже не в статусі "Купити", а "В кошику"

Дії зазначені вище повторюються, доки Ви не закінчите вибір товарів для замовлення.

Якщо Ви вже готові завершити оформлення замовлення, то при додаванні останньої рослини Вам необхідно у вікні вибрати “Оформити замовлення”

 

 

Якщо Ви закрили спливаюче вікно, то Вам необхідно обрати (натиснути) “Моє замовлення” у верхньому правому кутку сайту і далі виконати дії, зазначені вище

Далі відкривається вікно для заповнення Ваших даних, якщо вони раніше були вказані в особистій інформації,то підтягнуться автоматично, необхідно буде тільки обрати відділення нової пошти та спосіб оплати:

Безготівковий розрахунок - оплата на картку чи розрахунковий рахунок

Оплата при отриманні - післяплата на відділенні нової пошти (до суми доставки додається комісія нової пошти 20грн +2% від суми замовлення).

Далі обираєте (натискаєте) "Оформити замовлення"


 

Якщо всі поля заповнені коректно та сума замовлення більше 300грн, то після успішного оформлення замовлення відобразиться інформація з номером Вашого замовлення та інформацією щодо нього, також буде надіслано лист-підтвердження на Вашу електронну пошту.

При оформленні замовлення без входу в особистий кабінет (адресу електронної пошти вказувати не потрібно), як правило, Ваші дані необхідно прописувати вручну, інформація про замовлення в особистому кабінеті не збережеться.

 

 

 

Також при додаванні рослин до кошика слід звернути увагу на термін готовності рослин до відвантаження. Відображається у вигляді кольорового маркера на зображенні рослини або ж у розгорнутій інформації у рядку "Період відвантаження"