Законні умови повернення товару та коштів.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" від 15.05.1991р. №1023-XII, ми готові повернути Ваші кошти у разі:
- якщо товар не підійшов Вам за кольором, розміром, фактурою та ін., і від дати його придбання не минуло 14 днів.
- якщо ви виявили заводський дефект товару, ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості або повернемо вам гроші.
При отриманнні замовлення клієнт повинен перевірити якіть отриманих рослин і при виявленні неякісних (підгнивші, підсохші та інше) повідомити продавцю. Якщо таких повідомлень не було, відповідальність за посадку, догляд та інше несе покупець.
Повідомити про неякісний товар необхідно протягом доби з моменту отримання товару!
ОБМІН неякісного товару, ПРЕТЕНЗІЇ ЗА ЯКІСТЮ, ПЕРЕСОРТ
Увага! Обмін рослин без фото НЕ ВИРОБЛЯЄТЬСЯ!
При відправленні міжміських посилок транспортними перевізниками ми ретельно пакуємо рослини в картонні коробки з маркуванням «Верх» та «Тендітний вантаж». При отриманні посилки перевізника необхідно перевірити цілісність упаковки. У разі порушення цілісності упаковки (м'ята, порвана коробка) розплідник претензії не приймає.
Претензії щодо якості рослин приймаються за телефонами, зазначеними в розділі «Контакти», електронною поштою, наявність фото обов'язково. Неякісні рослини (засохлі, підгнили, пошкоджені через неякісне пакування), вислані з вини розплідника, за погодженням з покупцем:
- замінюються за рахунок розплідника
- покупцю надаються рослини на заміну того ж сорту, якщо даних рослин вже немає, то на його вибір інші рослини на ту ж суму
- покупцю повертаються кошти за рослини
Претензії щодо пересорту приймаються письмово електронною поштою. Необхідно вказати: Ваш номер замовлення, яка рослина була замовлена, яка отримана, додати фото. При підтвердженні пересорту, покупцеві надсилається необхідна рослина, а покупець повертає пересорт. Витрати з пересилання відбуваються за рахунок розплідника. Без фото претензії щодо пересорту не розглядаються.